E-mail 27. apr, 2017

Hallo Frans,

Ik heb het bij Excellents nog nooit gehoord als specifiek probleem. Onze vorige boot (een Makma) had er wel enkele die gewoon gerepareerd zijn. Volgens mij is het onlosmakelijk verbonden aan polyester maar laat een beter antwoord graag aan de deskundigen over.
Bel even met Ocean zou ik zeggen.

E-mail 27. apr, 2017

Frans

Beste Excellent club leden,

Ik ben een geïnteresseerde en potentiële koper van een Excellent 960 OK uit 2007.

Bij de eerste inspectie zag ik op de opbouw/ kajuit en gangboorden duidelijke scheurtjes in

het polyester. Mijn vraag is of dit een bekend probleem is bij de Excellent Yachts en of iemand weet waar dit door ontstaat. Het "wegwerken" van deze vele scheurtjes door een spuiter is m.i. geen optie als deze ontstaan door spanning op de kajuit. Heeft iemand
hier eerder van gehoord en/of bekend met dit probleem ?

E-mail Website 16. jan, 2017

Natalia

Ik deed toen wat ik wist hoe dat te doen. Nu dat ik weet wel beter, ik beter doen.

E-mail Website 21. aug, 2016

Kees van Beek

Ik wil de excellent 1000 (ORCA) de komende winter op de wal zetten. Dat is een plaats die niet verplaatsbaar hoeft te zijn.

Ik moet dan natuurlijk wel een bok hebben.

Is er een "bouwtekening" waarop de vereiste punten staan waar de boot op moet rusten?

Bij aankoop stond de boot op 2 plaatsen onder de kiel en met achter twee zijsteunen.

Als iemand een bok overheeft dan is dat misschien ook een optie....mits niet te ver weg en wel vervoerbaar!!

Ik hoor het graag, bellen mag natuurlijk ook.

E-mail 12. nov, 2015

Pascal

Beste Excellent-Clubleden, een triest bericht van de zoon van Jilles en Gerry van Mourik:.

Beste heer Van Helvoort,

Deze week heb ik uw mail gelezen, nadat het mogelijk is geworden toegang te verkrijgen tot de computer van mijn vader.

Mijn moeder is in 2013 overleden, en mijn vader helaas vrij kort daarna, op 24 september 2015.

Ik wil daarom op deze manier het lidmaatschap van de Excellentclub van mijn ouders opzeggen.

Met vriendelijke groeten,

Jan van Mourik

E-mail 30. okt, 2015

Ed en Nel Bergman

Door fysieke omstandigheden gedwongen, gaat onze Excellent 1000 Hybride, bouwjaar 2002, in de verkoop. Misschien is er in een kennissenkring belangstelling ; in dat geval hoor ik dat gaarne.

E-mail 2. sep, 2015

Pascal

Met bijvoorbeeld 650 websitebezoeken de laatste week en met ruim 10.000 bezoekers sinds de oprichting van de website mogen we gerust van een succesje spreken!!

E-mail 16. aug, 2015

Dolf Dalmeijer

Lieve enthousiaste Excellent vaarders. Ik ben op zoek naar een Excellent 960 OK met 75 hps. Wie kan mij helpen? Tel 0651 050606. Dolf Dalmeijer. Captdolf@gmail.com

Bij voorbaat dank!

E-mail 10. aug, 2015

bob en truus verburg

je ziet het niet veel maar 2 excellence 1200 op de ringvaart Haarlemmermeer bij Oude Wetering. wij kwamen met onze blaauwbaai de familie van Herk uit Valkenburg tegen .Daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden

E-mail 22. jun, 2015

Hallo Bert,

Fijn te horen dat je nu al tevreden bent! We zien je uiteraard graag als lid van onze club!

E-mail 18. jun, 2015

bert oskamp

net een excellent 1000 patrol hybride uit 2010 gekocht. schip zit vol met "snoepjes" , nog nooit eerder zo'n kompleet uitgerust schip gezien!

kom vanaf een kuster a-38 maar dit slaat alles wat mij betreft. ik zal binnenkort een foto plaatsen.

E-mail 4. mei, 2015

bob verburg ( ms blaauwbaai)

Het was plezierig om een eerste kennismaking als nieuw lid te hebben. Ik was er maar kort en truus is bij onze logeergasten gebleven . Toch geen spijt gehad om maar voor even met velen van jullie even te spreken. Wij liggen met onze Excellent 1200 hybride
in Aalsmeer ( bij Dragt)

E-mail 3. mei, 2015

Rieky en Bram Speijer (m.s. Excellentie)

Hoi Pascal en Rion,

Fijn dat jullie deze site up-to-date houden. Het verslag van gisteren, het 10- jarig bestaan van de EYC, gaf prima de sfeer weer.

Mooi dat deze site ook de voortgang van de bouw van een 1200 in Waspik inzichtelijk maakt.

E-mail 27. apr, 2015

Pascal

Hallo Bram, bedankt voor het compliment en leuk dat je er zaterdag bij bent!

E-mail 26. apr, 2015

Bram Speijer

Mooie site!

Tot a.s. vrijdag/zaterdag in Den Bosch!